Nézzük Bust néhány visszér Mítoszok !

1. mítosz - Csak középkorú nőknél jelentkeznek visszerek

Bárki kaphat visszérbetegséget, és minden korosztályt érintő férfiakra és nőkre egyaránt hatással van. A visszér gyakrabban fordul elő azoknál az embereknél, akiknek erős családi kórtörténete van, és súlyosbodhatnak olyan foglalkozásokkal, amelyek hosszan tartó állást igényelnek. Úgy tűnik, hogy a visszér általában a 34 és 64 év közötti embereket érinti.

2. mítosz - A lábak keresztezése visszeres vénákat okoz

Nincs bizonyíték, amely ezt alátámasztaná. A visszér elkerülésének, vagy a már meglévő visszerek előrehaladásának lassításának legjobb módja az, ha elegendő pihenést folytat, egészséges táplálkozást fogyaszt a súlya csökkentése érdekében, és rendszeresen testmozgik. Ha már visszeres, a támogató harisnya nagy segítség. A gyógynövény-kiegészítőkről ismert, hogy javítják a fájdalmat és a duzzanatot, de soha nem bizonyítottan gyógyítják a rossz vénákat vagy megakadályozzák az egészségesek romlását.

# 3 mítosz - A visszér eltávolítása fájdalmas műtétet és a munkanélküli heteket vonja maga után

Jó hír az új lézertechnikáról és a modern szkleroterápiás technikákról, hogy a betegeknek nincs szükségük kórházi felvételre vagy általános érzéstelenítésre, és egy óra alatt be- és bejárhatnak. Ezek a kezelések hatékonyak, és nagy sikert aratnak leállás nélkül. Ez a kezelés különösen jó hír azoknak a betegeknek, akiket nem tartanak alkalmasnak a műtétre, de akiket aggasztanak ennek a nagyon gyakori egészségügyi kérdésnek a gyakran gyengítő tünetei.

4. mítosz - A visszér csak kozmetikai

Ez teljesen valótlan. A visszerek a vénás szelepek mögöttes probléma miatt alakulnak ki, amelyek megakadályozzák a vér rossz irányú áramlását. Kezelés nélkül a visszér sok legyengítő tünethez vezethet, beleértve, de nem kizárólag, a láb duzzadását, vénás ekcémát, a bőr elszíneződését, az alsó lábszár és a boka megkeményedését és fekélyesedést. A varikózisban vérrögök is kialakulhatnak, mivel a vér csak összegyűlik bennük.

5. mítosz - Nincs értelme eltávolítani a visszéreket; Csak visszajönnek

Míg ez a vénák eltávolításának korábbi módszereivel, például az invazív „vénacsíkos” műtéttel volt igaz, a visszerek a mai modern, nem műtéti módszerekkel általában véglegesen megszűntek . A lézertechnika lehetővé teszi számunkra olyan vénák kezelését, amelyeket korábban csak műtéttel távolítottak el. A kulcs abban is rejlik, hogy a duplex ultrahang segítségével teljesen feltérképezik az összes megbetegedett vénák méretét és helyét - amelyek közül sok a bőr alatt van, és nem látható. Ezután az ultrahangot használják a visszerek pontos és alapos kezelésére. Azáltal , hogy láthatja ezeket a rejtett beteg vénákat, megszüntethető a kiváltó ok és megelőzhető a legtöbb kiújulás. Egyetlen eljárás sem akadályozhatja meg az új vénák kialakulását.

Nagyon ajánlom az embereknek, hogy a szövődmények elkerülése érdekében egy phlebológus vizsgálja meg visszérgyulladásukat . Az orvostechnika fejlődésével nincs oka annak, hogy fájnia kell, vagy takargatnia kell, mert nem tetszik a lábak kinézete. Nincs többé oka a visszértágulatnak.

Hívja a 03 9898 4466 telefonszámot, vagy küldjön üzenetet, és mi kapcsolatba lépünk Önnel