Információ az új betegek számára

Az első bejárati kikötő segítőkész fogadó személyzetünk lesz, akik megvitatják az első konzultáció összes fontos szempontját, és elküldik az alábbiakat tartalmazó információs csomagot:

• Információs brosúra
  • Betegkérdőív, amelyet otthon kell kitölteni és magával hozni az első konzultáción;
  • Az első konzultáció díjstruktúrájának vázlata;
  • Parkolási útmutató

Az első látogatás - mi történik az első konzultáción?

Az első konzultáció két szakaszra oszlik:

Átfogó konzultáció

Az orvos felméri az Ön kórtörténetét, és alapos fizikális vizsgálatot végez, különös tekintettel az aggodalomra okot adó területekre. Klinikai fényképeket készítenek az aggályos területekről az orvosi dokumentációhoz.

Önmagában a klinikai vizsgálat nem lehet elégséges, ezért a betegeknek speciális ultrahangvizsgálatot is kell végezniük a lábakon - ez a 2. lépés.

Duplex ultrahangvizsgálat

Ezt a nagyon részletes „Duplex ultrahang” vizsgálatot a phlebológus vagy tapasztalt érszonográfusunk végzi. Ez általában 30-45 percet vesz igénybe, és körvonalazza az érintett láb (ok) minden rendellenes vénáját.

A duplex ultrahangot széles körben használják különféle orvosi területeken, például a szülészetben és az emlőrák szűrésében. Hanghullámok segítségével jelzi az esetleges vénás rendellenességek jelenlétét.

Miután az összes információt összegyűjtötte, kezelőorvosa elmagyarázza a megállapításokat és a szükséges kezelési protokollt. A lehetséges szövődményekről is teljes vitát folytatnak. Átfogó tájékoztató dokumentumot fogunk megvitatni és átadjuk Önnek.

Megfelelő idő áll rendelkezésre minden kérdésre vagy kérdésre. Végül a javasolt kezelési terv tételes költségeit megbeszéljük Önnel.

Gyakran ismételt kérdések az első látogatással kapcsolatban

Fáj az injekciós eljárás?
Az érzett kényelmetlenség mértéke az egyéntől függ. A felhasznált tűk rendkívül finomak (hasonlóak az akupunktúrás tűkhöz), és sokuk egyáltalán nem érezhető. Az injektált oldat rövid ideig enyhén csíphet. Ha EVLA-t alkalmaznak, akkor minimális kényelmetlenség tapasztalható, amikor azt helyi érzéstelenítésben végzik.
A vénakezelés zavarja-e a munkámat vagy az otthoni feladataimat?
Ez bejárható, kijáró eljárás. A legtöbb kezelés körülbelül 30 percet vesz igénybe. A kezelést követően nem szabad megszakítani a napi rutinját, folytatni lehet a szokásos feladatokat.
Mi van, ha nem kezelem a visszeremet?
A vénás betegség progresszív, és ha nem kezelik, idővel súlyosbodhat. A kezeletlen visszerek esetén előforduló növekvő tünetek közé tartozik a lábak fáradtsága, nehézsége, fájdalma, lüktetése, nyugtalansága, bizsergés, viszketés, zsibbadás és duzzanat. Súlyosabb szövődmények, például phlebitis, vérrögök, dermatitis és vénás fekélyek alakulhatnak ki, ha a visszéreket nem kezelik.
Kellenek ezek az erek?
A visszér és a pók vénák NEM működnek. Miután a vénák rendellenesekké válnak, testünk alternatív utakat talál egészséges vénákkal a vér szállítására. Soha nem fogyhatnak el az ereid. A visszér nem hiányzik a keringésből. Valójában nélkülük javul.
Visszajönnek a kezelt vénák?
Helyesen kezelve a vénák nem fognak visszajönni, mivel a test felszívta őket. Új vénák azonban idővel megjelenhetnek. Az, hogy milyen gyorsan és hányan jelennek meg, attól függ, hogy örökölt-e vénái, amelyek nagyobb valószínűséggel romlanak. Más tényezők, mint például a tabletta elkezdése, teherbe esés vagy hosszan tartó állás, befolyásolhatják a kóros vénák kialakulását.
Mi a helyzet a pókvénás kezelés helyi bőr lézereivel?
Annak ellenére, hogy bizonyítottan hasznos a nagy visszerek kezelése az EVLA alkalmazásával, a lábvénák bőrre történő lézerfénnyel történő kezelése eddig csalódást okozott. A jelenleg rendelkezésre álló lézerek nagyon hasznosak lehetnek az apró kozmetikai arcvénák kezelésében, de a szakértők szkleroterápiájához képest lényegesen kevésbé hatékonyak a lábvénákon. Ezenkívül a helyi lézeres terápia korántsem fájdalommentes.
Várnom kell, amíg befejezem a családom?
A meglévő visszeres teherbe esés csak a vénák jelentősen rosszabbodását eredményezi a terhesség kialakulásával. A phlebológusok egyetértenek abban, hogy a visszér kezelése a terhesség előtt vagy között a legjobb.
Milyen költségekkel jár a kezelés?
A kezelés várható költsége egyénenként változó, és írásban fogják megadni az értékelést követően. Az árengedmény a Medicare-n keresztül igényelhető, kivéve a legkisebb pókéreket. Ausztráliában a Medicare Safety Net megtéríti az arra jogosult betegeknek az orvosi kiadások 80% -át, ha elérik a küszöböt. Kérjük, győződjön meg arról, hogy családként vagy házaspárként van regisztrálva a Medicare Safety Net-be. Az űrlapokat az első konzultáción adhatják meg, vagy online elérhetők a Medicare Australia webhelyen. Minden fizetést a felülvizsgálat / kezelés napján kell teljesíteni készpénzzel, eftpos-val, hitelkártyával vagy csekkel. Az Amex és a Diners kártyákat jelenleg nem fogadják el.

A fizetési tervek a MAC Crediten keresztül is elérhetők  , lehetővé téve az eljárás azonnali megkezdését, majd az Önnek megfelelő időszak alatt történő fizetést - tudjon meg többet a  maccredit.com.au oldalon »

Kínál fizetési tervet?
A fizetési tervek a MAC Credit partnerünkön keresztül érhetők el  , lehetővé téve az eljárás azonnali megkezdését, majd az Önnek megfelelő időszak alatt történő fizetést - tudjon meg többet a  maccredit.com.au oldalon »
Hány kezelésre lesz szükségem?
Kezelési protokollját, amely tartalmazza a szükséges kezelések számát, az első konzultáció során határozzuk meg.
Melyek a lehetséges szövődmények, ha nincs kezelésem?
Nagy visszér esetén spontán vérrögök alakulhatnak ki a felszíni vénákban, ritkábban a mély vénákban. A mélyvénákban kialakuló vérrögök (mélyvénás trombózis vagy DVT) elmozdulhatnak és átjuthatnak a tüdőbe, ami tüdőembóliát, életveszélyes állapotot okozhat. A bőrelváltozások, beleértve a fokozott vagy csökkent pigmentációt, a bőr ekcémája (vénás dermatitis), a bőr és az alapul szolgáló zsír megkeményedése (lipodermatosclerosis), valamint a lábszárfekélyek kialakulhatnak az alsó lábszárban. A fekélyek síróssá, fertőzötté és fájdalmassá válhatnak, és hosszabb ideig tarthat a gyógyulásuk.
Mi a jelentősége annak, hogy orális fogamzásgátló tablettát vagy hormonpótló terápiát (HRT) szedek?
Az orális fogamzásgátlás és a hormonpótló terápia - mind az ösztrogén, mind a progesztogén szerepet játszik a trombózis kockázatának növelésében, függetlenül attól, hogy vénás kezelésben részesül-e. Az alacsony dózisú fogamzásgátló tabletta vagy a HRT bevétele háromszorosára növeli a mélyvénás trombózis kockázatát azokhoz képest, akik nem szedik ezeket a termékeket. Ennek a megnövekedett kockázatnak a teljes korrekciójához legalább 4 hétig meg kell szüntetni a hormonkezelést. Úgy tűnik, hogy a megnövekedett kockázat annál hosszabb ideig folytatja a gyógyszeres kezelést. Nincs jelenlegi bizonyíték arra, hogy a szkleroterápia vagy az EVLA-kezelés során az alacsony dózisú fogamzásgátló tabletta vagy a HRT szedése valóban növeli a trombózis kockázatát a kezelés előtt már meglévő kockázat felett. A szkleroterápiát és az EVLA kezelést megelőző hormonterápia abbahagyásának vagy folytatásának relatív előnyeit később megbeszéljük Önnel.
Kezelhetem-e, ha terhes vagy szoptatok?
A szkleroterápiát a terhesség vagy szoptatás idején a legjobb elkerülni. Ezt javasoljuk, annak ellenére, hogy jelenleg nincsenek dokumentált bizonyítékok arra vonatkozóan, hogy a szkleroterápia nem biztonságos a terhesség vagy a szoptatás ideje alatt. A terhesség alatti vénás kezelések nem olyan hatékonyak, gyakran rossz eredményeket hoznak. Javasoljuk, hogy kerüljék a szkleroterápiát, ha a terhességre gondolnak a kezelés során. A terhesség alatt megjelenő vénákat a következő terhesség előtt kell kezelni, hogy elkerüljék a következő terhességek romlását.