Jogi nyilatkozat

A weboldalon található információk nem helyettesítik a képzett phlebológussal vagy érsebészekkel folytatott konzultációt. Konkrét orvosi kérdésekre konzultáció nélkül nem vagyunk képesek válaszolni.

Minden erőfeszítést megteszünk azért, hogy pontos információkat nyújtsunk ezen a weboldalon, de nem vállalunk garanciát vagy garanciát arra, hogy az információk pontosak vagy aktuálisak, és nem vállalunk felelősséget a megváltozott körülményekből vagy új információkból eredő kérdésekben. A felhasználó minden felelősséget és kockázatot vállal e weboldal használatáért. A weboldal létrehozásában vagy fenntartásában részt vevő személyek semmilyen körülmények között nem vállalnak felelősséget semmilyen közvetlen, közvetett, véletlenszerű, különleges vagy következményes kárért vagy elvesztett nyereségért, amely a weboldal és / vagy bármilyen más linkelt webhely használatából vagy használatából ered. erre az oldalra. A weboldalon található információkra való hivatkozás következtében semmiféle felelősséget és felelősséget nem vállalunk. Nem felelnek az ilyen károkért sem, ideértve a látogatóknak a weboldalon keresztül szerzett információkra való támaszkodását; vagy amelyek hibákból, kihagyásokból, megszakításokból, fájlok törléséből, vírusokból, hibákból, hibákból vagy a teljesítmény bármilyen hibájából, kommunikációs hibákból, lopásból, megsemmisítésből vagy illetéktelen hozzáférésből származnak.

Bármely termékre, szolgáltatásra, a harmadik felekre mutató hipertextre mutató hivatkozás vagy más információ kereskedelmi név, védjegy, szállító által vagy más módon nem jelenti, vagy nem jelenti annak jóváhagyását, szponzorálását vagy ajánlását. Az ilyen kapcsolatok nem utalnak az általunk tett jóváhagyásra sem.

Az ezen az oldalon található információk technikai pontatlanságokat vagy tipográfiai hibákat tartalmazhatnak.

Minden eljárás magában hordoz bizonyos kockázatot, amelyet az orvos elmagyaráz a konzultáció során.